Muzej Oluje u Kninu

Oluja

~ autora/ice vitoldkosir dana 25.11.2015..

5 Odgovora to “Muzej Oluje u Kninu”

  1. Ne kužim. Kaj su to neki hijeroglifi? Sigurno netko nekom psuje mater. A kaj je to tvoja skulptura dobila pravo “opstanka”. Ako je, onda čuvaj da ti ju u “mrkloj noći toj” neki Romi ne odnesu u skladište za otkup metala. U ovoj državi, čudni su putevi božji kada je o krađi riječ! Javi mi da ne budem u nedoumnici. Pozdrav T. Buljan

    On Wed, Nov 25, 2015 at 4:44 PM, “Vitold Košir” wrote:

    > vitoldkosir posted: “”

  2. Prijevod sa francuskog: Poznavao sam jednog koji je otiÅ¡o susresti sa sve 72 djevice. Moj komentar: “olio di oliva extra vergine” drugih djevica baÅ¡ i nema

  3. I tako je nastradalo “Hrvatsko proljeće”. Kada si škrt i ne kupiš hozentregere, onda ti padne sve po spisku. Važno je ljudsko dostojanstvo. Što nam se to događa! I to u Sveučilišnoj knjižnici! Među izabranim biserima naše intelektualne baštine.

  4. My grandson and quartet of trombons. Tomo is holding karts with his right hand. They started too early with gambling, isn’t it?

  5. Besposlen penzioner i Billu zeza. Baš sam uživao kada sam im se zaprijetio. Usput sam poslao pismo i u mjihovu centralu u Austriji. Koji cirkus! Ali mogu ja biti i veći picajzl nego oni.

Odgovori

 
